26 בינואר 2011

איך התאהבתי בבחורה

באוגוסט 2010 פגשתי אותה לראשונה במגזין Dazed&Confused, פזורת שיער ולבושת פרווה, עם מבט רעב בעיניים ותנועה של טורף.
אני חייבת להתוודות ולומר שגם אני התבלבלתי בהתחלה. מצאתי גבר שרירי ויפהפה להפליא עם שפתיים מדהימות ושיער נהדר. הצבע האפור כל כך מנוגד לפנים הצעירים והמסותתים, ומיד מעמיד את העיניים במרכז הבמה והשפתיים הבשרניות.
ואז גילו לי שזו בחורה.
זה לא ממש הרס לי את ההתלהבות מהחייזר המדהים הזה, והקראש השקט שלי נמשך.


אין ספק שקריסטן מקמנמי היא אחת האושיות המדוברות של עולם האופנה בימים האלה, הדוגמנית האנדרוגינית בת ה-46 שמחזיקה גוף מלוטש וגברי ופנים שקשה להבחין במינם במבט ראשון. בעולם האופנה שנשלט על ידי גברים, במקרים רבים לחלוטין לא נוטים לכיוון הנשים, הפנטזיה הפנימית של מעצבי האופנה שכולנו רואים על המסלול הוא הגוף הצעיר, השטוח, האנדרוגיני, הגוף החלול של הדוגמניות שלמעשה מציג גוף נער צעיר חסר נשיות אמיתית.
אחרי שנגמר ההייפ הגדול על שמנות ועולם האופנה שכח שהוא פתאום אוהב נשים גדולות או נשים בגודל ממוצע עברנו לאנדרוגיניות וטרנסג'נדריות (ראו קייט מוס וליה טי, מתנשקות על שער המגזין LOVE).

הגדיל ועשה קארל לאגרפלד (הידוע בחיבתו לבחורים צעירים) בתצוגה האחרונה לשאנל שהיתה כולה בהשראת בלרינות ועולם הבלט השברירי והעדין, והכניס את קריסטן לבגד המטשטש את הגזרה ומדגיש את הכתפיים הרחבות.



בגיל הזה בתור דוגמנית את לא שווה הרבה (אלא אם את קייט מוס/היידי קלום, וזה כבר סיפור אחר) ורוב הנשים יוצאות לגמלאות/מוציאות ליין בגדים על שמן/חיות על תהילת העבר, אבל קריסטן עולה מחדש מהאוב (בתור חביבתו של אלכסנדר מקווין, דוגמנית של שאנל ועוד) ומככבת בשנה האחרונה בהפקות עוצרות נשימה.


ווג איטליה, ספטמבר 2010.





ל-Victor & Rolf




קריסטן בקולקציה החדשה של לואי ויטון. טראש, זוהר ותהילה.

2 תגובות:

  1. היי, תודה על התגובה! תמיד נחמד להכיר בלוגים חדשים, בהצלחה!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!