7 באוקטובר 2013

DIY לעצלנים וחסכנים: זוג עגילים בפחות מ-10 שקלים

מכירים את ההרגשה הזו ש"בא לי להכין משהו בעצמי!", אבל לא בא לי להתאמץ יותר מדי? או "אני רוצה להתחדש בזוג עגילים ולא להוציא עשרות שקלים על זוג חדש"? אם יצר ההרפתקנות והעצלנות שלכם תקף במכה אחת, הפוסט הזה בשבילכם. מדריך ה"עשה זאת בעצמך" הזה כל כך מטופש וקל שתשאלו את עצמכם למה לא עשיתם את זה קודם.

החומרים שתצטרכו:
- תליון או כל דבר אחר שיכול להתחבר לטבעת. אני קניתי את ה"עגילים" האלה ב"חלום" בנחלת בנימין במחיר של 2-4 ש"ח, תכלס כל חנות סדקית או חנות לחרוזים מחזיקה מאגר של כאלה
- טבעות קטנות לחיבור (אם אתם מתכוונים לקנות באינטרנט: Jump Rings) התליונים לחלק שנכנס לאוזן (אפשר לקנות ב-כ-ל מקום. כל חנות יצירה. אני את שלי קניתי בשקית של 30 ב-5 ש"ח)
- העגילים עצמם - החלק שיכנס לאוזן (שאפשר לקנות בשום מקום - לי שקית של 20 כאלה עלתה 5.80 ש"ח)
- 2 פלאיירים דקים לתכשיטים


הדבר היחיד שצריך לדעת זה איך לפתוח את הטבעות הקטנות האלה: אני השמדתי כמה במהלך חיי עד שהבנתי שאני עושה משהו לא נכון. הנה וידאו שמסביר הכל.



פתחו טבעת, השחילו עגיל ותליון, סגרו את הטבעת והופה - יש לכם עגיל!


5 תגובות:

  1. אחלה בלוג!

    ג.ר כותב בלוג על ארונות

    השבמחק
  2. וואו, נראה מגניב ביותר. חייבת לנסות (:



    123danielle.blogspot.com

    השבמחק
  3. אנונימי24.1.2015, 20:10

    !Great diy!
    /unknownprettylies.blogspot.com

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!