11 בדצמבר 2011

רכבת היאוש בעזריאלי: עצירה רביעית (משביר לצרכן)

בפרקים הקודמים: הכניסה לחנות לשמנות בלבד

עצירה רביעית: המשביר לצרכן
המשביר לצרכן הוא בדרך הכלל המקום שלי למציאות בגדים בזמן סיילים של סוף עונה. המחירים במקור הם גבוהים עד לא הגיוניים (בשום שלב בחיי לא חשבתי ש-460 ש"ח לחצאית זה מחיר הגיוני).

כשמגיע זמן הסיילים, מומלץ לבדוק אם התשלום על כרטיס מועדון משתלם עם ההנחה שהוא נותן (הכרטיס תקף גם בחנויות המשביר לצרכן, ניו פארם, אופיס דיפו וסונול), תגלו שרוב הפריטים יעלו 50% מהמחיר המקורי והמוגזם.

יש לבצע פשפוש יסודי בחנות העמוסה לעייפה בעשרות מותגים שחלקן לא מוכרים לאנושות מלבד גבולות המשביר לצרכן. מהבדיקה שלנו, רוב הבגדים חולים במחלת הבגדים לשמנות:
  • לכל חולצה יהיה לפחות אבזם אחד מברזל על הכתף
  • לכל ג'ינס תודבק לפחות אפליקציה מנצנצת אחת 
  • לכל חולצה מכופתרת יהיו קפלים מתנפנפים על החזה

אוף.

המציאות האמיתיות נמצאות תחת הקולקציה של מותג עלום שם בשם Kety. המותג מייצר עד מידה 5 שמקבילה ל-46 פחות או יותר. הבעיה: אין אחידות במידות.

שמלה מהמשביר לצרכן: מידה 5, קצת גדולה עלי

שמלה מהמשביר לצרכן, מידה 5
גם מחטב לא יעזור לשמלה שקטנה עלי במידה אחת לפחות
מרינה הגיעה לחיפוש במטרה למצוא שמלה אדומה. מסתבר שבכל הקניון קיימת שמלה אחת במידה גדולה - אבל היא לא מהממת מספיק בשביל לקנות אותה במחיר שעולה על 200 ש"ח.



אם תרצו להצטרף לסיור חיפוש בגדים, או שאתן מכירות מקום נפלא לקנות בו בגדים, אתן מוזמנות להצטרף אלי! הגיבו בתגובה או שלחו מייל אלי: shushonet@gmail.com

3 תגובות:

  1. אישית אני נכנסת למשביר רק אם אני מחפשת הלבשה תחתונה איכותית (ביחס לחנויות של 10 תחתונים ב10 שקל) בסיילים טובים, אבל מסכימה שאם באים עם מספיק כוח נפשי אפשר גם למצוא שם מציאות שוות מכל מיני מותגים שלא קיימים באמת.

    אגב, לא יודעת אם ידעת את זה אבל אם את מחזיקה בכרטיס "סיבוס" (כן, זה של האוכל) את זוכה לאותן הטבות של חברי מועדון של המשביר. Just saying...

    השבמחק
  2. השמלה הראשונה נחמדה, האחרות - אויי ווי :)

    השבמחק
  3. השמלה הראשונה נחמדה, אבל מחווירה לעומת השמלה שמדדת באמילי. נראה לי שהיא פשוט מקבלת משנה לגיטימיות בהשוואה לדגמים האחרים שיש למשביר להציע.

    לגבי מתחמי שופינג אחרים - מה עם בית טפר? כותבת הבלוג המוצלח הזה סיפרה עליו כאן: http://www.tapuz.co.il/blog/net/Maavaron.aspx?EntryId=2202854

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!