29 במרץ 2011

כתב אמינות הבלוג לקורא וליחצ"ן

בשבוע שעבר השתתפתי במה שחשבתי שלעולם לא אעשה - אירוע יח"צ לבלוגריות. ההתלבטות היתה כבדה כי אני לא נוטה למכור את דעותי ורוצה לשמור את הבלוג הזה אמין ולדעותי האישיות בלבד.

אני חושבת שרבים היתרונות על החסרונות בהשתתפות באירועים כאלה, ולכן ניסחתי כמה קווים ברורים שאני רוצה להבהיר-
  • *בבלוג זה לעולם לא יכתב פוסט מכור - כלומר העתקת קומוניקט שלם והוספת טקסט "זה מוצר מהמם!" ללא דעה אמיתית וכנה על המוצר.
  • *בבלוג זה לעולם לא יכתב פוסט על מוצר, אירוע, מותג וכד' ללא אזהרה מראש. פוסט שנכתב בעקבות פעילות יחסי ציבור יסומן ככזה על ידי התגית יח"צ.
  • *במידה וקיבלתי מוצר להתנסות או מתנה, אציין זאת בפוסט. אין לי שום רצון להתעשר על חשבון הקוראות שלי.


וליח"צנים, שניה לפני שאתם פונים אלי -
  • *אני אשמח לסקר מוצר שמעניין אותי, כל עוד הוא מעניין אותי ורלוונטי לבלוג. כלומר בבקשה לביקורת על חומוס לא תתקבל בברכה.
  • *זה הבלוג שלי, ואני נאמנה לעצמי ולקוראים לפני שאני נאמנה ליח"צנים, ולכן הדעה תהיה אמיתית וכנה גם אם המוצר/קולקציה מחורבנים.
  • *אם הנושא לא שווה כתיבה או שאין לו תגובה ראויה - אני לא אעשה את זה.
 
אני רוצה להבהיר שכתב האמינות לא נכתב מתוך יהירות או הערכה עצמית גבוהה מדי, אלא מתוך רצון אמיתי להבהיר שהבלוג הוא שלי ואני אשמח לכתוב על דברים מעניינים - בתנאים שלי.

זה כל מה שרציתי להגיד.

תגובה 1:

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!