24 בנובמבר 2012

איזון עדין / הפקת אופנה רגועה בניקרגואה

תו הסיום של השבוע הפרוע הזה הוא השקט המוזר הזה. אף אחד לא יודע אם להאמין להפסקת האש, אם לחזור מהמקלט לבית, אם בטוח לנסוע הביתה באוטובוס, אבל הזכרון הקולקטיבי של כולנו כאילו נמחק - המדינה שלנו כבר התחילה להתעסק בבחירות כאילו שום דבר אחר לא קרה בשבועיים האחרונים ושום דבר אחר לא חשוב.
מדהים שנבחרי הציבור שלנו מסוגלים לבצע את השינוי המהיר הזה לטובתם האישית בלי לדאוג לשניה אחת לכל מי שנשאר מאחור במבצע הזה, שכמעט הפך למלחמה.


מצאתי הפקת אופנה מקסימה שצולמה החודש למגזין T Travel, שאינו נכלל בשורת מגזיני האופנה אלא נרשם תחת שורת התת מגזינים של New York Times. ההפקה יוצאת כל כך מההקשר של החיים שלנו עכשיו, עם הרגשה של רגיעה אמיתית.

ההפקה צולמה בנופי ניקרגואה, רפובליקה ששוכנת במרכז אמריקה. הרשיתי לעצמי לחפש אותה במפה ולמצוא איפה היא שוכנת בדיוק, כי אף פעם לא טרחתי לבדוק איפה שוכן הפלא הזה:



ההפקה צולמה על ידי ראיין מקינלי, בן 35, בוגר בית הספר לעיצוב פארסונס היוקרתי בניו יורק במגמת עיצוב גרפי. מקינלי גרף בחייו מספר פרסים שונים על העבודות הנהדרות שלו, בניהם "צלם השנה" של מגזין הצלמים האמריקאי לשנת 2003, "הצלם הטוב ביותר" על ידי מרכז הצלמים העולמי.



הנה תמונה מקסימה שהוא צילם בלי קשר להפקה הנוכחית, ועבודות נוספות שלו אפשר (וכדאי) למצוא בטאמבלר המעריצים שלו.

"A Delicate Balance" 
Karlie Kloss for T Travel Magazine
Winter 2012

אני לא יודעת כמה פוליטיקלי קורקט מה שאני הולכת להגיד עכשיו, אבל יש לי הרגשה שאני צריכה חופש מאופנה. אני מבלה שמונה שעות ביום בממוצע בלימודים, צורכת אופנה כאילו אין מחר, ואז מבלה עוד שש שעות בבית בכל יום כדי להשלים את המטלות וההגשות לכל קורס. אופנה אופנה אופנה כל היום!
אחרי חודש (וואו! הזמן עובר מהר) אני מרגישה שאני חייבת איזון עדין (סליחה על הקיטשיות, אני יודעת שזה השם של ההפקה) בחיים כדי להשאר שפויה.

ההפקה הזו באה בדיוק בזמן, להיות יפה, בלי דגש רק על הבגדים. התמונות מדברות בעד עצמן ויפהפיות מספיק כדי להיות הרקע על הדסקטופ שלי בשבועות הקרובים.












שיהיהלנו שבוע טוב ושקט :)

9 תגובות:

  1. וואו התמונות באמת מדהימות! איזו דוגמנית אמיצה...

    השבמחק
  2. הפקה מקסימה וקסומה! נשימתי נעתקה לרגע מפחד למראה התמונה על הצוק הגבוה, אבל התמונות מדהימות!כל אחת יותר יפה מקודמתה!
    שבוע רגוע ומוצלח:)

    השבמחק
  3. אנונימי24.11.2012, 19:44

    אני מסתכלת על התמונות האלו ודי מזועזעת, זה לא אופנה זה ממש ניצול דוחה של האישה הדוגמנית. המחווה לונוס העולה מהמים עם דוגמנית דקיקה ורגלי קיסם ממש לא נעימה לדעתי..

    השבמחק
  4. כבר כתבתי מה אני חושבת על הגרסא של הוונוס, אבל אומר שוב- היא רזה מדי. יחד עם זאת, יש משהו מאוד אופטימי בכל הצילומים שלו, הם קצת נראים כמו שיר אהבה לאור (אני יודעת שזה נשמע מפונפן אבל כך אני מרגישה!).

    השבמחק
  5. ממש פלא! מדהים כמה הטבע הוא יפה!

    השבמחק
  6. הפקה מדהימה, אני רוצה לקחת את חזיר הבר מהתמונה השלישית אלי הביתה :)

    השבמחק
  7. מתנצלת, לא יכלתי שלא לקנא למשמע סדר היום שלך ):
    הפקה מקסימה ועל זמנית.
    לא יכלתי שלא להזדעזע, אמנם, למראה מלוא הגפה של הדוגמנית המקסימה.
    בכל זאת, מעטות הדוגמניות שמישירות אליך מבט במקום להביט מעבר אליך.

    השבמחק
  8. הפקה מדהימה, אני תמיד מתפלאת מהיכולת שלך למצוא הפקות עוצרות נשימה!!!

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!