20 באוקטובר 2011

הגרלת ערכת טיפוח לשיער צבוע, וקצת על מברשות איפור

אז יש איזה וירוס עצבני שמסתובב עכשיו בחוץ, מה שגרם לי להיות חולה בפעם השלישית (!!) בחודש וחצי האחרונים. מי יתן וזו תהיה ההפסקה האחרונה בבלוג ולא אצטרך לבשר "אני שוב חולה!!!". 

אין שום חדש בארון הבגדים שלי (הכל בדרך מארה"ב/הונג קונג, צפו לעדכונים!), אז הנה מה שחדש בארון המקלחת שלי ועבר בדיקה מדוקדקת:



המוצר: סדרת טיפוח לשיער צבוע מבית פנטן. כוללת שלושה שלבים:
שלב הנקיון -  שמפו, שלב הרכות - קונדישינר, מסיכה לשיער, שלב ההזנה והשיקום - קרם לשיער ו"סרום הפלא"

מאיפה השגתי: יח"צ

הפלוסים: 
קודם כל, הריח. כל הסדרה מלווה בריח טוב ממש. מי שצבעה אי פעם את השיער יודעת איזה ריח "נפלא" נשאר אחרי הצביעה וכמה חפיפות לוקח להעביר אותו, לי לקח חפיפה אחת כדי להפטר מהריח של הצבע שזה שיא חדש.

אין שום דבר חדשני בשמפו ומרכך, אבל מעולם לא יצא לי להשתמש בסרום לשיער. השתמשתי בו מיד אחרי הצביעה והחפיפה. הקומוניקט מציין ש"תפקידו של סרום הפלא הוא להחזיר לשיער את כל התכונות החיוביות".
אני לא יודעת למה המשורר התכוון אבל הדבר הזה תפקד יותר טוב ממרכך ומסיכה ביחד והשאיר לי שיער רך שלא הייתי צריכה להלחם בו כדי להסתרק אחר כך (מי שאמר לכם שחמצון זה לא נורא, אל תאמינו לו. זה רוצח את השיער ושורף לו את הצורה) ובפעם הראשונה הבנתי על מה מדברים כשאומרים "שיער מלא ברק".

המינוסים:
המסיכה היתה ריחנית ונעימה כמו שאר המוצרים, אבל בפועל כנראה הכבידה לי על השיער והחליקה לי אותו כל כך שאנשים שאלו אם עשיתי פן. לא מתה על זה.


אם גם אתן מעוניינות לקבל את סדרת הטיפוח לשיער של פנטן ולספר מה דעתכן עליה, אתן מוזמנות להגיב לפוסט הזה ולספר מה צבע השיער הכי הזוי שצבעתן בו (או לאיזה צבע הייתן צובעות אם הייתן יכולות), ולמה. שתיים מהקוראות יוגרלו (והקוראים?) יקבלו ערכה הישר הביתה! 
- אנא השאירו גם כתובת מייל בתגובה כדי שאוכל לחזור אליכן!
את התגובות אפשר לכתוב עד ה-29/10, יום שבת בחצות!



המוצר: מברשות מייקאפ. 
למעלה: קבוקי F-80 של סיגמה
למטה: C313 של WOW

מאיפה השגתי: 
המברשת של סיגמה מהאתר שלהם, עלתה 80 ש"ח. המברשת מ-WOW היתה מתנת יום הולדת

הפלוסים: 
המברשת של וואו רכה ופלאפית ונעימה כל כך, שהתלהבתי ממנה מהרגע הראשון. אבל בזה בערך נגמרים הפלוסים שלה.
המברשת של סיגמה הרבה יותר סמיכה והשיערות יותר קצרות, והרבה פחות פלאפית. היא מרימה הרבה יותר חומר והכיסוי איתה די מלא. 

המינוסים:
אז מה הבעיה שלי עם המברשת של וואו? היא השירה עלי כל כך הרבה שערות שזה מגעיל. לצאת מהבית ולגלות במעלית שיש לך שערה של מברשת על הפרצוף זה לא כך כך נעים. 
הדבר השני הוא שאחרי שלושה חודשים הראש של המברשת פשוט התפרק מהידית (הדבק לא החזיק).
הדבר השלישי הוא שהיא לא מרימה מספיק חומר והכיסוי לא היה מושלם בכלל.

המברשת של סיגמה פחות נעימה על הפנים, אני חייבת לציין את זה, אבל בסופו של יום המנצחת היא המברשת של סיגמה, בגדול.


בברכת תהיו-בריאים-תאכלו-מרק-ותלבשו-סוודר, וכמובן חג שמח!!

6 תגובות:

  1. אני גם נחשבת? אני מניחה שאת כבר יודעת את כל היסטוריית השיער שלי. :P

    זה התחיל מסתם פסים בכל מיני צבעים וגוונים, ואחר כך לצבוע את השיער בשני חצאים כשלמטה שחור סיני ולמעלה אדום בוהק, אחר כך כשירד השחור חימצנתי את הלמעלה וצבעתי באדום אש, שיצא כמו כתום של מרקר, ירד די מהר והוחלף בורוד פוקסיה. אבל משם התקדמתי וכבר חימצנתי את כל השיער וצבעתי את כולו באותו ורוד, ואז הייתי גם בלונדינית לתקופה וצבעתי לטורקיז שנשאר איתי עד היום וחידשתי כבר פעם שלישית~
    אין לי כל כך הסבר למה, פשוט עשיתי מה שהרגיש לי הכי אני בכל תקופה. קשה לי נורא לדמיין את עצמי שוב עם חום, אני מאוד קשורה לצבע הנוכחי :(

    השבמחק
  2. אנונימי20.10.2011, 18:51

    הי :)
    אצלי מעולם לא כיכב צבע "מופרע", אני שנים עם שיער חום (טבעי) עם גוונים בצבע דבש. יש לי שיער ארוך ואין לי אומץ לעשות בו ניסויים...
    הצבע שלא הייתי צובעת אליו בחיים הוא צבע לא טבעי כמו וורוד או ירוק. מאוד מגניב לי אנשים שעושים את זה, אבל מעולם לא היה לי אומץ לכאלה דברים והיום אני כבר מבוגרת ומיושבת מדי :)
    תרגישי טוב!
    מירית
    miriti_s@hotmail.com

    השבמחק
  3. האמת שהכי רחוק שהלכתי זה חום אדמדם, אבל יש לי חלום סודי ורטוב להיות בלונדינית שנהנית יותר :]
    loligoth@walla.com

    השבמחק
  4. אנונימי22.10.2011, 23:49

    יש לי שיער מתולתל, ולכן לא כל הצבעים נראים טוב כמו על שיער חלק, כשהייתי צובעת תמיד הייתי מחליקה את השיער, צבעתי לצבע אדום כהה כזה, וגם היה לי תקופה ארוכה שחור!
    ההחלקה מתישה אבל בהחלט הייתי רוצה לצבוע לצבע טיפה יותר נועז במידה ואמצע את הכוחות להחליק אותו.. למשל שחור עם פסים של סגור\טורקיז :)

    yardenringham@gmail.com

    השבמחק
  5. היי,
    לדבי צבע, צבעתי את הקצוות של השיער הארוך באדום אש. זה היה מדליק. ולא קשור לצבע -
    קיצרתי לגמרי את השיער משיער ארוך לקוצים בבת אחת, זה היה אמיץ ומדליק. :)

    השבמחק
  6. כשהייתי צעירה וחשבתי שאני מגניבה, החלום שלי היה להעז לעשות מוהוק ולצבוע את הקצוות של בורוד. כמובן שלא עשיתי את זה.. וטוב שכך.

    היום האישיות האלטרנטיבית שלי עוד מוציאה את ראשה מדי פעם ומחשבות על גילוח צד אחד של הראש וצביעה של השיער לבלונד פלטינה עוד עוברות לי בראש..

    אך אין מה לעשות, פחדנית וילדה טובה הייתי ואהיה לנצח, הכי הרבה שעשיתי עד כה היה גווני שמש בשיער לפני כחודש, וזהו.

    מעניין אם מתישהו אני אעזור אומץ ;)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!