6 בדצמבר 2012

איורי אופנה: לא מה שחשבתם

בזמן האחרון המרצה שלנו מדברת איתנו הרבה על המגוון העצום של ציורי אופנה, מראה לנו שלל מאיירים מוכרים ולא מוכרים בכלל ואיך האיורים מופיעים בתרבות שלנו.
אני חושבת שזה סימן של ממש, שבחודש האחרון ראיתי לפחות שלוש הפקות שונות ששילבו איורי אופנה בתוכן למגזינים שונים. 

חשבתי לחלוק איתכם את ההפקה היחידה שהיא לא ממש הפקה אלא סוג של "תערוכה" לאמנית במגזין "Solitaire", מגזין שסובב סביב נושא התכשיטים.

 Natalie Shau Fashion Illustrations
for
Solitaire magazine
October\November 2012




נטלי שו (Natalie Shau) ילידה ומתגוררת בליטואניה, המדינה האירופאית ההיא ששוכנת מצפון פולין. נטלי שו היא עוד אחת מיני רבי האמנים שמתמקדים באמנות פופ-סוריאליסטית, מקברית, גותית, שנקראית Lowbrow Art, אבל מיוחדת מאוד בדרך ההבעה שלה.

הרעיונות של נטלי שו לא מקוריים במיוחד ואני יכולה להבטיח לכם ששיטוט בתיקי עבודות של אמנים אחרים יתן לכם עבודות עם רעיונות עמוקים יותר, אבל נטלי שו לא בוחלת באמצעים כשהיא רוצה לעשות משהו - היא רב תחומית - היא מצלמת הפקות אופנה, מעצבת גרפית ועורכת את כל ההפקות, מאיירת על התמונות או מציורים, בונה פסלי תלת מימד ועוד.



בתמונות שבהפקת האופנה משולבים תכשיטים שלא הופיעו בציורים המקוריים (כיאה למגזין תכשיטים, צריך לעשות את הכסף איכשהו), כי למעשה כל התמונות שמופיעות בהפקה הזו לא יוצרו במיוחד להפקה אלא נלקחו משלל תערוכות של נטלי שו וכולן היו עבודות קודמות שנאספו לכלל מארז מנצנץ אחד.

חלק מהתמונות נלקחו מהתערוכה האחרונה שנעשתה בשיתוף פעולה עם הצייר המפורסם ריי סיזר (שאני מוכנה למכור כליה, או משהו, כדי להשיג עבודה מקורית שלו או אפילו סתם ספר ציורים שלו - הכל נמכר במחירי עתק) .

את העבודות כולן ועוד אפשר לראות באתר שלה.













5 תגובות:

  1. וואו, התמונה בגווני התכלת עם הבחורה עם העיניים הכחולות פשוט כלכך מתחברת אליי מהילדות עם סיפורי האגדות הרוסים... אני פשוט חייבת את הציור הזה על הקיר!

    השבמחק
  2. אנונימי6.12.2012, 9:21

    "המדינה האירופאית ההיא ששוכנת מצפון לפולין" נקראת בעברית "ליטא" :-) התמונות מהממות וכך גם הבלוג שלך

    השבמחק
  3. אני עוקבת אחריה בדיוויאנט ארט כבר שנים, וממש אוהבת את העבודות שלה:)

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!