11 בנובמבר 2012

שבוע האופנה בפתח, וכולנו במתח!

כפי שכבר שמעתן, אלא אם שהיתן בפלנטה אחרת בחודש האחרון, שבוע האופנה הישראלי הראשון (בעוד שבועיים יתקיים השני) של שנת 2012 נפתח היום ביריית הפתיחה המרהיבה ומלאת הניחוח האיטלקי של מעצב העל מוסקינו.



שבוע האופנה יתקיים במשך יומיים וחצי, כשאורח הכבוד יציג היום בערב ושאר המעצבים הישראלים יציגו החל ממחר בצהריים ועד יום שלישי בערב.
ההתרגשות געשה בשבועות שלפני כשכולם ניסו להשיג את המקומות הכי טובים לתצוגות הכי מעניינות, ולא מן הנמנע שלתצוגה של מוסקינו מספר המקומות שנשאר לאורחים ישראלים היה קטן מהרגיל - מה שיצר סיטואציה בה הוזמנו מקבץ קטן ולא ממצה של בלוגרי אופנה לביקור בתצוגה עצמה, ומקבץ גדול יותר של בלוגרים שזעמו ברגע שגילו שהם נשארו בחוץ.

האירוניה שבדבר היא שהתצוגה של מוסקינו היא היחידה שלא ממש מעניינת אותי בשבוע האופנה: רוצים לראות את הבגדים? תפתחו את האינטרנט! התצוגה הוצגה על המסלול ממש לפני כמה חודשים וגלויה לעיני כל. הדוגמניות יהיו מקומיות ואף אחד פה ישאף אוויר איטלקי לריאותיו וינשום שיק איטלקי טהור.

הנה כמה דברים שאתם באמת צריכים להתרגש מהם:
יש לנו סצינת עיצוב בארץ! הסצינה הזו פורחת ומתפתחת ושבוע האופנה הוא הכלי שלנו לגלות את כל המעצבים שלא הכרנו, או לראות סוף סוף את הבגדים של המעצבים שתמיד שמענו אץ השם שלהם אבל אין לנו מושג מה הם באמת עושים.
מתוך ההוויה היחודית של החיים בישראל והרוח העיצובית כאן בארץ יכולים לפרוח דברים נפלאים, ואנחנו צריכים להתרגש מהתצודות שיוצגו ביום שני ושלישי.

ומה איתי?
אני רשומה בכניסה לכל התצוגות, אבל הקשר בין הרצון שלי להגיע לתצוגות לבין היכולת שלי למצוא את הזמן לזה מקרי בהחלט, ואת ההחלטה אם אני מגיעה לראות ממבט ראשון את היופי של התעשייה שלנו כנראה אעשה בשעות שלפני התצוגה :)

התצוגה שאני מרגישה שאני באמת חייבת לראות היא ה-Up Coming Designers, שבה יציגו אדווה ברונר, דנה הראל, יעל זיסר, מארק גולדנברג, מריה ברמן, מוסלין ברדרס, פירסט קיס, נילי בן סימון, נדב רוסנברג, סבינה מוסייף ועוד - כולם מעצבים צעירים בתעשייה הישראלית.
המציגים משתתפים בתחרות שהזוכה בה יעצב מיני קולקציה שתמכר ברנואר.

נדב רוזנברג

נילי בן סימון


First Kiss

מארק גולדנברג

דנה הראל






ואם כבר על תעשיה ישראלית: על הבימוי בסרטון הקודם אחראי נמרוד פלד, חבר בלהקת Hybrid Lava שגיליתי בזכות הסרטון הזה וחרשתי עד כלות את שיריה ביום האחרון. אלקטרוני שכמעט ונופל לתהום ההיפסטר המעצבן, אבל לא. מוצלח ממש.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!