22 באוקטובר 2012

וואשי וואשי (טייפ)

זהו, נשאר עוד פחות משבוע לתחילת הלימודים שלי! שלא ככל הסטודנטים אנחנו מתחילים השנה ביום ראשון הבא, מה שנתן לי עוד שבוע שלם של חופש ועוד זמן סביר להתכונן לקראת הלימודים.

חלק נכבד מההכנות כולל קנייה ואגירת ציוד במספרים ומחירים שערורתיים (רק נגיד שכבר עברתי את ה-1000 ש"ח בקניות ללימודים, ורק התחלתי), ועם כמות נכבדת של מוצרים לתפירה, תדמיתנות, דיגום, איור ורישום צריך כלים טובים לאריזה ונשיאה.

חלק מהמוצרים קניתי כחבילה מסובסדת דרך המחלקה, ויחד איתם קיבלתי ארגז כלים חביב למדי שהכיל עוד מוצרים בתוכו. תהיתי על הבחירה האיומה בצבע הכחול לארגז בלימודים בהם הרוב הנשי שולט (לא דורשת ורוד, אבל הייתי מוכנה להסתפק בצבע ניטרלי), ואחר כך תהיתי עוד יותר איך אני הולכת להבדיל בין ארגז הכלים המכוער שלי לארגז הכלים של כל שאר הסטודנטים.







חשבתי שזו הזדמנות מצויינת לנסות סוף סוף מוצר שהפך ללהיט בקרב נשים חובבות עבודות יד ו-DIY שאולי גם אתן שמעתן עליו - נייר דבק צבעוני מודפס שנקרא וואשי טייפ. פוסט מקסים בסלונה שמסביר מה עושים עם זה.

את הוואשי טייפ שלי הזמנתי מ-OMG. אני חייבת לציין שהפתעתי את עצמי בקנייה הזו, כי אני לא נוטה לקנות מאתרים שאני לא מכירה את טיבם או כאלה שהיח"צ כבר היה תקוע לי בגרון ונמאס לי מהם לפני שראיתי את הקטלוג. אבל אחרי כמה בירורים באינטרנט גיליתי שהצבעים של הגלילים והמחירים שבחנות התאימו לי יותר מחנויות אחרות בארץ.

עדכון: לובה עורכת הגרלה היסטרית שכוללת גם ערכת גלילי וואשי טייפ!

אלה הגלילים שבחרתי להזמין:


 








ככה החבילה הגיעה אלי.
בדחף בלתי נשלט צעקתי בסלון "OMG" כשפתחתי את הקופסא :)



ארגז הכלים שלי קיבל מייקאובר!


ומבט מבפנים: וואשי טייפ בפסי ורוד-לבן מסמן את כל הפריטים שלי.

לא התאפקתי והכנתי לכן מדריך קטן לשדרוג מחברת בעזרת וואשי טייפ, שיעלה בפוסט הבא :)

8 תגובות:

  1. את גאון! (זה כל מה שיש לי לומר אז ביי).

    השבמחק
  2. איזה חמוד! את כזו תלמידה טובה, ישר לתת לך מאה, רק על ההכנות. פוסט יאמי ביותר

    השבמחק
  3. אנונימי22.10.2012, 14:27

    מגניב... התלהבתי יותר מאיךשזה מגיע מאשר מהמוצר עצמו חחח (לי זה קורה הרבה, הכי מושפעת מהמיתוג...) אבל באמת ישזה יפה נחכה לפוסט הבא.

    השבמחק
  4. הבחירות שלך היו מעולות, גם חבילה אלגנטית יותר וגם חבילה עליזה. זה נחמד שאפשר לשדרג שימוש לכל ארגז/ צנצנת/ קופסא כעורה. השימוש העיקרי שלי בוואשי טייפ הוא לצורך הדבקת גלויות, אבל מדי פעם אני נהנית גם לשפצר כל מיני אריזות שנוצרו כעורות שלא באשמתן, כמו הארגז שלך.

    השבמחק
  5. אחלה רעיון! אני אשתמש בזה להפיח חיים בקלסרים חסרי החיות שלי.
    והכי חשוב, בהצלחה ענקית ותהני המון!!

    השבמחק
  6. מקסים! רעיון נהדר
    שיהיה לך בהצלחה בלימודים☺

    השבמחק
  7. איזה יופי!!
    ארגז כלים מהמם!
    ואיך זה מחזיק מעמד עד כה?

    השבמחק
  8. בתור סטודנטית לעיצוב בעבר
    רעיון פשוט מעולה
    בהצלחה <3

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!