26 ביולי 2011

גרמניה בשחור לבן, חלק ד' ואחרון

ההשתאות שלי לנוכח מפלצות הפלסטיק והשחור שהסתובבו בפסטיבל לא שככה עוד משנה שעברה, כשהגעתי לפסטיבל. ישנו בשדה קמפינג מאורגן, ובין האוהלים הפזורים בשלווה הגרמנית כבר התחלתי לראות את העולם הכל כך לא הגיוני והכל כך לא מוכר למי שחי בישראל.

השנה, מוכנה מראש להתרגשות אדירה, באתי מצויידת במצלמה האהובה שלי וברצון לתעד את כל מי שרק אפשר מתוך 16,000 האנשים שהגיעו לפסטיבל.
בפועל ביום הראשון היינו עסוקים לרוץ בין הופעה להופעה, ואז כשהיה לנו סוף סוף שתי דקות לנשום (ולי לרוץ אחרי אנשים ולצלם אותם) התחיל לטפטף קצת גשם. ואז עוד קצת. ואז עוד. ואז הוא לא נגמר עד הצהריים שלמחרת.


אבל קודם כל, המלצה לארוחת בוקר: מיד/תמד, סוג של יין דבש כבד ומתוק בטירוף. אל תסעו לפסטיבל בלי לעצור בדוכן!


סייבר פאנק טהור. הזוג נתפס בעדשה במהלך ריקוד אלקטרו סוער ברחבת ריקודים מאולתרת, כשעל הבמה מופיעה להקת [X]-rx. 
זה הזרם הכי חזק של הסייברפאנק - תוספות הפלסטיק והצמר בשיער, מסיכות גז, צבעי מלחמה בוהקים או סתם צבעי אלקטרו (כתום, ורוד, ירוק, כחול, כולם זוהרים) ובגדים קצרים מספיק בשביל לרקוד שעות על גבי שעות.


זוג סייבר פאנק קצת אפל יותר. 
אגב, מאחור דוכן האוכל הסיני. לא ממליצה לאכול אלא אם בא לכם מיגרנה רצחנית.


בחור בסטייל גות' פאנק מושקע במיוחד. 


בשנה שעברה, פחות או יותר בדקה הראשונה בתוך מתחם הפסטיבל ראיתי שני חיילים עומדים מולי. הם לבשו מדי צבא יצוגיים, הם נראו מפחידים, והיה להם סרט עם סמל על הזרוע. 
ישראלית בגרמניה שרואה חיילים, מה היא אמורה לחשוב? נבהלתי בטירוף.
במבט שני התבהר לי שזה פשוט עוד אחד מהטרנדים שלא הגיעו לארץ. הסרט על הזרוע היה סרט מיוחד של אחת הלהקות שבסצינה (Nachmacher), ולא של האס.אס. בארץ כל הטרנדים הצבאיים כמו מעילי הטרנץ' של ברברי, מכנסי דגמ"ח וכותפות על חולצות לא ממש הולך ודי ברור למה - אנחנו צריכים ללבוש כל יום במשך שנתיים-שלוש בגדים ירוקים וצבאיים, למה שמישהו ירצה ללבוש את המדים אחרי שהוא משתחרר?


אם חשבתם שהנעליים שלי מטורפות.


כשאמרתי בפוסט הקודם שמדובר בפסטיבל לכל המשפחה עם אנשים בכל הגילאים לגמרי התכוונתי לזה, וזו דוגמא מצויינת לשתי נשים מבוגרות שהתלבשו בסגנון הסטימפאנק והצליחו בזה מאוד.


בשנה שעברה צילמתי אותה בשני ימי הפסיבל, בכל יום עם שמלה אחרת, בגזרה דומה ובצבעים אחרים. אני די בטוחה שהיא תופרת את כל הדבר הזה בעצמה, ניסיתי לשאול אבל כמו כל גרמני מצוי - אחרי גיל שלושים הם פשוט מסרבים לדעת אנגלית.


אני רוצה כזה.

היה לי קשה לבחור את המוצלחים, ולכן תמונות נוספות יעלו לפייסבוק. מבטיחה לינק כשיהיה!

3 תגובות:

  1. תמונות מהממות-מהממות-מהממות.
    כשההתלהבות תדעך, אוכל להגיב משהו נוסף

    3>

    השבמחק
  2. טוב. מיותר לציין שאהבתי את כל התלבושות..בעיקר את הבחור במחוך ואת זו שתופרת לבד.

    הלוואי והייתי חיה במדינה אחרת ויכלתי להתלבש כל יום בכל תלבושת העולה על רוחי.

    השבמחק
  3. Haha this reminds me of my raving days.. Awesome!

    All the best, Angel

    השבמחק

שיהיה לך יום קסום מלא בנצנצים וחדי קרן מעופפים!